§ Алгоритм
роботи вчителя з самоосвіти
І. Підготовчий етап
Самоаналіз власної
професійної діяльності.
Визначення ступеню
розвитку між реальним рівнем компетентності й вимогами суспільства до рівня
педагогічної діяльності.
Формулювання власної
проблеми.
Аналіз літератури з
проблеми.
Аналіз досвіду
впровадження цієї теми в практику.
ІІ. Творчий етап
Осмислення,
систематизація, узагальнення отриманих знань.
Експериментальна
перевірка нових ідей, методів роботи, технологій навчання, використання їх на
практиці.
Проведення відкритих
уроків, виступи на семінарах-практикумах, методичних об'єднаннях.
Самоконтроль,
самоперевірка ефективності результатів самоосвіти за заздалегідь визначеними
критеріями.
ІІ.
Аналітико-узагальнюючий етап
Аналіз виконання поставлених
завдань.
Самооцінка,
визначення перспективи використання отриманих знань у практичній діяльності з
метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Творчий звіт про
самоосвітню роботу.
План самоосвіти
План самоосвіти
вчителя зарубіжної літератури
Новомиргородської ЗОШ №2 на 2015/2016 н.р.
Слуцької Ярослави Мар’янівни
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Форми
звіту
|
Відмітка
про
виконання
|
1.
|
Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти. Участь у роботі районної конференції вчителів, РМО вчителів зарубіжної літератури.
|
серпень
|
виступ
| |
2.
|
Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2015 – 2016 н.р.
|
серпень
|
планування
| |
3.
|
Опрацювання навчальних програм із зарубіжної літератури.
|
серпень
|
планування
| |
4.
|
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання зарубіжної літератури у 2015/2016 н.р.
|
серпень
|
тези
| |
5.
|
Календарне планування з зарубіжної літератури
|
серпень
|
планування
| |
6.
|
Опрацювання методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану:
- ознайомлення з програмою факультативів;
|
вересень
|
планування
| |
7.
|
Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах із зарубіжної літератури.
|
серпень
|
тези
| |
8.
|
Опрацювання Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
|
вересень
|
копії документів
| |
9.
|
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково – методичної роботи школи, графіка атестації.
|
вересень
|
планування
| |
10.
|
Планування та участь у шкільних, міських формах методичної роботи.
|
згідно плану
|
звіт
| |
11.
|
Робота з методичною літературою.
|
постійно
|
складання ел. контенту
| |
12.
|
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково – методичної проблеми школи.
|
постійно
|
створення
ел. контенту
| |
13.
|
Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій з фахових дисциплін.
|
постійно
|
створення
ел. контенту
| |
14.
|
Робота над індивідуальною методичною проблемою: «Художній текст:сприйняття,аналіз ,інтерпретація»
|
постійно
|
створення
ел. контенту
| |
15.
|
Організація роботи по підготовці учнів до участі у конкурсах, турнірах тощо; робота з обдарованими дітьми.
|
протягомроку
|
звіт - презентація
| |
16.
|
Створення в мережі Інтернет власного блогу та наповнення його матеріалами.
|
жовтень
|
блог
| |
17.
|
Підготувати до друку конспекти уроків із зарубіжної літератури.
|
березень
|
створення
ел. контенту
| |
18.
|
Відвідування відкритих уроків, позакласних заходів та майстер-класів кращих учителів школи, міста, району.
|
протягом року
|
звіт
| |
19.
|
Опрацювання фахової психолого-педагогічної періодичної преси.
|
постійно
|
складання переліку основних джерел
| |
20.
|
Створення електронної бібліотеки творів художньої літератури згідно програми курсу «Зарубіжна література».
|
протягом року
|
створення
ел. контенту
| |
21.
|
Систематизація матеріалів портфоліо «Творчий портрет учителя».
|
лютий
|
презентація
| |
22.
|
Систематизація роботи щодо атестації у 2016 році: оформлення атестаційних матеріалів, опис досвіду роботи. Творчий звіт вчителя.
|
лютий
квітень
|
Звіт-презентація
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий